Καταστατικό του ιστολογίου

1. Μπορεί ο καθένας να γράψει ό,τι θέλει σε αυτόν τον χώρο χωρίς να λογοκριθεί από κανέναν.
2. Όλοι είμαστε ίσοι και μπορούμε να πράξουμε ανάλογα με τις δυνάμεις και τη φαντασία μας.
3. Δεν μας απασχολεί το θέμα του καλού και του κακού.
4. Δεν υπάρχει εδώ μέσα δίκαιο και άδικο.
5. Μίλα όπως σκέφτεσαι.

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Lykke Li: I follow rivers...

Λοιπόν αυτό το περίεργο κομμάτι και αυτό το περίεργο video clip έχουν κολλήσει στο μυαλό μου εδώ και 5 μέρες περίπου, οπότε και το ακούω συνεχώς στο repeat!!

Πώς μπορώ να εξηγήσω αυτό το "κόλλημα" αν εξαιρέσουμε την απλοϊκή υπόθεση ότι είμαι τελείως βλαμένος;

Ρώτησα και το φίλο και συνάδελφο Γιάννη:"Γιατί έχω κολλήσει ρε φίλε και το ακούω συνέχεια αυτό το κομμάτι;" και μου απάντησε:"Δε με νοιάζει ρε!!". Άρα;

Πρέπει να βρω μόνος μου την απάντηση...Αλλά βαριέμαι αυτή τη στιγμή τόσο πολύ...

Εύρηκα: αυτό είναι ρε συ... Έχει μια απίστευτη χαλαρότητα και βαριεστιμάρα και το ίδιο το τραγούδι από μόνο του... Και σίγουρα είναι ειρωνικό και κοροϊδευτικό... Ό,τι πρέπει δηλαδή!!

Ναι...Σίγουρα βοηθάει ο μονότονος ρυθμός και η άτονη, κουρασμένη και ξέπνοη φωνή της Lykke σε όλο το σκηνικό...Πάντως δοκίμασα να ακούσω και κανένα άλλο τραγούδι της χωρίς επιτυχία είναι η αλήθεια...Δε μου αρέσανε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου