Καταστατικό του ιστολογίου

1. Μπορεί ο καθένας να γράψει ό,τι θέλει σε αυτόν τον χώρο χωρίς να λογοκριθεί από κανέναν.
2. Όλοι είμαστε ίσοι και μπορούμε να πράξουμε ανάλογα με τις δυνάμεις και τη φαντασία μας.
3. Δεν μας απασχολεί το θέμα του καλού και του κακού.
4. Δεν υπάρχει εδώ μέσα δίκαιο και άδικο.
5. Μίλα όπως σκέφτεσαι.

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Internet και διαφήμιση

Θετικά αποτελέσματα και στις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα έχει η διαφήμιση στο ίντερνετ και στα αποκαλούμενα online Μέσα, σύμφωνα με έρευνες καταναλωτικής συμπεριφοράς της Google, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην πρώτη συνάντηση της Google «think CPG: The Zero Moment of Truth» στην Ελλάδα πριν από μερικές ημέρες.

Σύμφωνα με την Google, σήμερα όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα online Μέσα προκειμένου να πραγματοποιήσουν την έρευνά τους πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά.
Δεδομένου μάλιστα ότι οι καταναλωτές, περισσότερο ίσως από ποτέ, θέλουν να μεγιστοποιούν την αξία που λαμβάνουν για ό,τι ξοδεύουν για τις αγορές τους, φαίνεται, πως τις περισσότερες φορές λαμβάνουν τις αποφάσεις τους αναφορικά με την αγορά ενός προϊόντος πολύ πριν επισκεφτούν κάποιο φυσικό κατάστημα.
Διείσδυση
Συγκεκριμένα επ' αυτού, η Google παρουσίασε στους παρευρισκόμενους την έννοια του «The Zero Moment of Truth», μία έννοια που δημιουργήθηκε βάσει του όρου «The First Moment of Truth» της Procter & Gamble που ορίζει την πρώτη επαφή μεταξύ ενός καταναλωτή και ενός προϊόντος στο ράφι ενός καταστήματος.
Δεδομένης της αύξησης της διείσδυσης του internet και της χρήσης των μηχανών αναζήτησης, μεγάλο μέρος της επαφής ενός καταναλωτή με ένα brand γίνεται πλέον πριν ο καταναλωτής δει το προϊόν στο ράφι, ένα βήμα πίσω χρονικά δηλαδή, εξού και το The Zero Moment of Truth.
Απόδειξη αυτού του φαινομένου και στην Ελλάδα, είναι ο σημαντικά αυξανόμενος ρυθμός των αναζητήσεων στις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, τους τελευταίους 12 μήνες, όπως: ομορφιά (105%), συνταγές (300%), διατροφή (250%) και περιποίηση μαλλιών (85%).
Επιπλέον σημειώνεται ότι και μετά την επαφή του καταναλωτή με το προϊόν και τη δοκιμή του, αυτός επιστρέφει με αυξανόμενη συχνότητα στο διαδίκτυο, παραθέτοντας τα σχόλιά του, επηρεάζοντας και πάλι το Zero Moment of Truth των επόμενων καταναλωτών.

Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου